poniedziałek, 8 października 2012

Laziness stuff

Czeźdź! :3
Taak, dzisiaj nie będzie nic specjalnego.
Dzisiejszy dzień skupił się na pobycie w szkole, oprócz tego nic takiego nie robiłam. W ogóle jakoś tak dzień zamulony jakiś, zimno jest i jakoś niezbyt chcę mi się cokolwiek robić. Rano stałam na przystanku jakieś.. 15 minut i zmarzłam jak cholera. No ale to dlatego że Ola mądra głowa założyła pierwszą lepszą bluzę i deszczówkę na 8 stopni. Teraz siedzę w moich kapcioszkach, pije cole i jem chipsy. W najbliższym czasie moje dnie będą tak wyglądać, zapowiadają cały tydzień brzydki, nioch ;_;
Zaraz będę musiała opuścić mój fotel i zacząć się uczyć  (odrobić lekcję) bo nie chcę dostać kolejnej jedynki. Na koncie mam chyba 1, chciałabym by tak zostało.



(zdjęcia wyżej z Google)

No ale tak, tak, ochotę na zakupy zawsze mam. Podobają Wam się poniższe stylizacje, która najbardziej?
mi osobiście ta trzecia, ale nie zbyt na tą pogodę się nadaje.


5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pierwszy komplet ale wszystkie są śliczne :D ZAPRASZAM DO MNIE

    http://goodmorning1210.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wszystkie stylizację <3 Boskie są <3 Obserwuję i dodaję do zakładki " polecane blogi " bo blog zachwyca :D Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zestawy :-D mi tez 3 i 1 :-d zapraszm do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. drugi zestaw jest świetny aczkolwiek w trzecim jak zwykla jaram śie uroczymi Vansikami ;)
    obserwuję, w wolnej chili zapraszamy do nas ! ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze!
Za każdy się odwdzięczę :3